❤♫ ♬ ♪ ♩ ❤Ichigo-Hime sekai ❤♫ ♬ ♪ ♩❤

❤日本人❤漫画❤アニメ❤

                                                Jagami Light

 A manga és az anime történetében Light egy kimagaslóan intelligens és unatkozó középiskolás diák aki rátalál a halálisten, Rjúku által elhagyott Halállistára, melynek különleges ereje, hogy akinek beleírják a nevét, az meghal. A lista segítségével Light meg akarja tisztítani a világot a gonoszságtól majd pedig uralni azt. A Halállista erejét felhasználva gyilkolni kezdi az ismert bűnözőket, a média és az emberek pedig nemsokára Kira néven kezdik emlegetni az ismeretlen és rejtélyes gyilkost. Tettei természetesen a rendőrség figyelmét is felkeltik akik nagy erőket mozgósítanak elfogására.

A szereplő megalkotása és az alapelgondolás :

Obata Takesi, a Death Note rajzolója szabad kezett kapott annak írójától, Óba Cugumitól a szereplők kinézetének megtervezsére. Obata bevallása szerint Light esetében nem volt különösebb problémája annak megjelenésének kialakításakor. Óba leírás szerint a feladata egy „briliáns elméjű és megbecsülésnek örvendő diák” megrajzolása volt, akiben ugyanakkor „van egy kis bizarrság is”. A sorozat előrehaladtával Obata egyszerűsítette a szereplő kinézetét, eltávolítva a „felesleges” vonalakat, melyet úgy írt körül, hogy „jobb lett” annak megrajzolásában. Mikor a Death Note 35. fejezetének megjelenése után a szerkesztője értesítette, hogy az ezt követő történetekben Light elveszti az emlékeit, Obata úgy érezte, hogy neki is „el kell felejtenie” minden tapasztalatát, amit a szereplő megrajzolásában szerzett, és hasonlóképpen kell őt ábrázolnia, mint ahogyan azt a korai fejezetekben tette. Obata saját bevallása szerint nagy energiát fektetett a szereplő ruhatárának összeállításakor, és mivel kisebb nehézséget okozott számára kitalálnia, hogy „mit hordhat egy briliáns elme” és divatmagazinokból próbált ötletet meríteni. Obata elképzelése szerint Light egy „okos és szabályszerű fickó”, aki ennek megfelelően előírásos inget hord. Light öltözködése a sorozatban a formális mintát követi, melyben Obata megpróbálta elkerülni, hogy farmert viseljen.

Óba Cugumi nyilatkozata szerint a szereplő vezetéknevét a „Jagamit” szerkesztője javasolta neki, miután ő már az igencsak szokatlan „Light” keresztnév mellett döntött. Saját bevallása szerint egészen a manga utolsó fejezetéig „nem is igazán törődött” a név jelentésével (a nevet leíró kandzsik jelentése „éjszaka” és „isten”), de annak megírása után „megtetszett” neki, hogy azzal a név egy „mélyebb jelentéstartalommal” bővült.

Óba megfogalmazása szerint Light élete „összeomlik”, miután megszerzi a Halállistát, és ő maga is „számos módon” a lista áldozatává válik. Lightban erős a jó akarat és a jó szándék, de emellett „erősen önhitt” természetű is, akiben „beteges” vágy ébred, hogy istenné váljon, de ugyanakkor szereti a családját és szeretné a világot „egy jobb hellyé változtatni”. Light képtelen elfogadni a kompromisszumot, mikor szeméiről van szó. A Halállista megszerzése „megfertőzi” őt, és Óba véleménye szerint az ezt követő tettei „feltehetően annak a tisztaságnak az eredménye”, ami korábban a fiúban lakozott. Light a történet elején, a Halállista megszerzése előtt még „egy olyan fiatalember, aki képes megérteni mások fájdalmát” és ha Rjúkuban nem ébredt volna kíváncsiság az emberi világ iránt, „a világ egyik legjobb rendőr vezetője lett volna”, aki L-el a bűn ellen harcolhatott volna. Óba véleménye szerint Light tetteinek mérlegelése a jó és rossz fogalmai szerint „nem igazán lényeges”, ezzel szemben személyes véleménye szerint Light egy „ördögi” szereplő.

Jagami Light Obata második kedvenc szereplője volt a sorozatban, amit feltevése szerint lehet, hogy azért „kedvelt meg”, mert éppen egy gyerekeknek szóló magazinban rajzolhatta meg „ezt az ördögi szereplőt”. Obata a kötetborítók készítésekor a színeket úgy próbálta összeállítani, hogy az a megfelelő légkört teremtse meg a borító központi szereplője körül. Ezt az elvet követve Obata Lighthoz éppen aszínek hiányát párosította.

 

                                                   L

A manga és az anime történetében L a világ legtehetségesebb és egyben legrejtélyesebb nyomozója, aki csak azon ügyeket hajlandó elvállalni, amik felkeltik az érdeklődését. L a sorozat cselekménye előtt soha nem jelent meg személyesen egyetlen nyomozás alkalmával sem, így valódi kiléte még azok előtt is titkok maradt, akiknek munkáját segítette. L a Death Note történetének első felében vesz részt a Kira nevű sorozatgyilkos elleni nyomozásban.

A szereplőt a sorozat ismertetőiben többnyire pozitív kritikákat kapott. Külsejét és szokásait furának, természetét higgadtnak és józan gondolkodásúnak nevezték. L-t a sorozat rajongói gyakran nevezik a modern kor Sherlock Holmes-jának, és Batman japán megfelelőjének.A sorozat animeadaptációjában az L hangját kölcsönző japán és kanadai színészt szintén dicsérő kritikákkal illették.A szereplő népszerűsége és sikere nyomán a Death Note történetét feldolgozó kétrészes élőszereplős mozifilmet követően L-nek saját spin-off filmje is készült, melyben Macujama Kenicsi alakította „a világ legnagyobb nyomozóját”. Macujama alakítását szintén pozitív kritikákkal illették.

L a Death Note egyik legnépszerűbb szereplője, melynek köszönhetően számos őt mintázó reklámtermék, köztük plüssfigurák, kulcstartók és egyéb játékfigurák is készültek.

A szereplő megalkotása és az alapelgondolás:

Óba Cugumi, a sorozat írója L-t az „igazság erejének” és „szupernyomozónak” alkotta meg, aki képes Light útjába állni. Véleménye szerint a történet nem lett volna olyan érdekes, ha a két főszereplő között nagyobb korkülönbség lett volna, így L-t fiatal felnőttnek alkotta meg. A szereplő nevének Óba egyetlen betűt akart választani, amely tartalommal és jelentősséggel bír, így fontolóra vette az „I”-t és a „J”-t is, de ezek „nem hangzottak olyan jól”, ezért „gondos megfontolás után” az végül az „L”-t választotta. L egyik álneve, a „Rjúdzaki ” az „l” és az „r” hangok hasonló kiejtéséből ered a japán nyelvben.

A sorozat rajzolója, Obata Takesi Óba vázlatai alapján alkotta meg L külső megjelenését, melyeken a szereplőnek kifejezéstelen és sápadt arca volt. Obatának igen megnyerték a tetszését Óba skiccei és interjúban úgy nyilatkozott, hogy „szerette is volna egy az egyben átvenni az egészet”. L egészen a 11. fejezetig „csinos fiatalemberként” jelent meg, egészen addig, amíg személyesen is be nem kapcsolódott a sorozat cselekményébe. Ettől kezdődően Obata Light kontrasztjaként rajzolta meg L-t, mely Óbával közös döntésük volt, de egyébként is szabad kezet biztosított Obatának L kinézetének megtervezésében. Miután Obata bejelentette, hogy szeretné L-t „taszítóbban” ábrázolni, Óba skicceihez megjegyzéseket fűzött L ülésstílusára, a szereplő angol, közönyös természetére, modoros beszédére és édesszájú mivoltára. Óba azonban tekintet nélkül ezekre a megjegyzésekre Obatát tartja L kinézetének egyedüli megalkotójának.

A korai fejezetek rajzolása alatt, Obata attól tartott, hogy L kinézete olyannyira gyanús lesz, hogy találkozásukkor Light rögtön felismerheti a történetben. Szerkesztője javaslatára, aki azt szerette volna, hogy L „menőbben nézzen ki”, Obata fekete táskákat rajzolt L szeme alá. Erre egy másik mangasorozat, a Devilman főszereplője, Fudó Akira adta az ötletet. Emellett Obata élettelen, vagyis teljesen egyszínű fekete szemeket adott a szereplőnek és csak nagyon csekély szemöldököt. Obata véleménye szerint a fekete szemek általában „ügyefogyottabbá” teszik a szereplőket, azonban a fekete táskák „áthatóbbá teszik a tekintetet”. Szándéka szerint ezzel egyfajta titokzatosságot akart létrehozni, hogy az olvasók ne tudják leolvasni L gondolatait az arcáról. Emellett a fekete táskák elgondolkodtatják az embert L múltjáról és arról, hogy vajon milyen életvitelt is folytathat, így azok igen „hasznosak” a szereplő megformálásában. Obata egyszerű, hosszú ujjú fehér pólóba és farmernadrágba öltöztette L-t, amivel azt akarta kifejezni, hogy L nem törődik túl sokat azzal, hogy mit vesz fel. Óba a sorozat 13. kalauzkötetében bemutatta egy saját skiccét L-ről, és azt a megjegyzést fűzte hozzá, hogy annak megszokott arckifejezése és a táskái nélkül egy teljesen más szereplő benyomását kelti. Óba L nemzetiségével kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy „véleménye szerint” negyedrészben japán, negyedrészben angol, negyedrészben orosz és negyedrészben francia „vagy talán” olasz, „vagy valami ilyesmi”.Obata a kötetborítók készítésekor a színeket úgy próbálta összeállítani, hogy az a megfelelő légkört teremtse meg a borító központi szereplője körül. Ezt az elvet követve Obata L-hez az aranyat párosította.

Obata L szokásait „apránként” szerette volna az olvasók elé tárni. Véleménye szerint, ha már akkor kihangsúlyozta volna L gyengéjét az édességek iránt, mikor még az arcát sem mutatta meg, a szereplő elveszítette volna a hitelességét, mint a világ legnagyobb nyomozója. Az emberek azt gondolták volna, hogy L egyszerűen csak „dilis”.[18] L „harci stílusában” sokan a capoeirát vélték felfedezni, ami azonban Obatának meg sem fordult a fejében, mikor ezeket a bizonyos jeleneteket megrajzolta. Obata saját bevallása szerint csak a rúgás leghatékonyabb módját próbálta papírra vetni, amikor az ember hozzá van bilincselve ellenfeléhez. Ugyanakkor megjegyezte, hogy ha ez valóban hasonlít a capoeirára, akkor az még egy elemmel gazdagítja a szereplőt, és hogy ennek csak örülni tud.

L a sorozat közepén ellensége, Kira, vagyis Jagami Light cselszövése által veszti életet, akire megismerkedésük óta gyanakodott. L a sorozat folyamán ezzel szemben mindig egy igen alacsony valószínűségi százalékot rendel Lighthoz, hogy ő a keresett sorozatgyilkos, de valójában „egészen biztos volt benne”, hogy ő az. Óba ezzel kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy „az igazság az, hogy (L) hazudós ”. Óbának saját bevallása szerint L a kedvenc szereplője a sorozatban, mivel úgy érzi ő a Death Note „legerősebb” szereplője „Light mellett”. Obatának szintén L volt a kedvenc szereplője annak „megjelenése, személyisége, és egyéb dolgai” miatt. A rajzoló úgy nyilatkozott, hogy saját magától soha nem alkotott volna olyan szereplőt mint L, ezért nagyon élvezte rajzolni őt. Mindemellett Obata nem érzi „valósnak” L-t, mely szintén hozzájárult ahhoz, hogy megkedvelje őt.

                                             Amane Misa

Látszólag fiatal, csinos modell-lány, szüleit meggyilkolták, ezért Kirával szimpatizál. Az ő kezébe kerül a második Halállista, amellyel szeretné Light "munkáját" segíteni, ám ügyetlenségével elősegíti mindkettőjük lebukását.

A szereplő megalkotása és az alapelgondolás:

Óba Cugumi, a sorozat írója Amane Misza, a második Kira megalkotását már a sorozat kezdetekor elhatározta. Úgy gondolta, hogy egy csak férfi szereplőket felvonultató sorozat idővel unalmassá válik, ezért szükség van benne „egy aranyos nőre is”. Személyiségjegyeit, miszerint spontán és „nem túl eszes”, már tervezésének kezdetekor meghatározta. Misza bemutatásának időpontjában azonban már nem volt ilyen biztos, amit végül a sorozat egy kisebb női szereplőjének, Miszora Naominak a halála utánra időzítette. A szereplőt a halálistenek szemével szerette volna bemutatni, mivel úgy érezte Jagami Light személyiségétől idegen lett volna, hogy feláldozza hátralévő élete felét azok birtoklásáért, így egy másik szereplőre volt szükség helyette.A „Misza” név Óba bevallása szerint csupán egy kósza ötlet volt, de emlékei szerint talán a „fekete miséből (黒ミサ, kuromisza?)” eredhet, mert „valami alapjának kellett lennie” – nyilatkozta Óba.

Óba és Obata Takesi egyaránt egy gothic lolita stílust szerettek volna adni Miszának, mely egyúttal a sorozat világának és halálisteneinek is gót jegyeket kölcsönzött volna.[9] Óba maga is kedvelője ennek a divatnak és véleménye szerint az által, hogy Miszát egy nem éppen hétköznapi ruhában bemutatták még jobban felkelthette rá az olvasók a figyelmet. Obata a szereplő külsejének megtervezésekor egy „energikus japán művész” és egy „külföldi rock and roll énekes” vonásait keverte. A lány fizurájának kialakítása terén Obatának kétségei voltak, mivel ő eredetileg egyenes frufrut képzelt el Miszának, ugyanakkor kizárólag a gót lolita-divat „keményvonalas” elemeit használni már „túl soknak” vélte. Ezzel Óba is egyetértett. Emiatt Obata megpróbálta egy „kicsit természetesebbé” tenni Miszát, hogy azoknak is „aranyosnak” hasson, akik „nem igazán rajongói ennek az irányzatnak”. A sorozat második részére, mikor Misza már popbálvánnyá érett, Obata ennek megfelelően változtatta a lány megjelenését is. Egy interjúban Obata úgy nyilatkozott, hogy „igazán jól szórakozott” miközben gól lolita magazinokat lapozgatott át Misza megrajzolása közben.[9] Obata a kötetborítók készítésekor a színeket úgy próbálta összeállítani, hogy az a megfelelő légkört teremtse meg a borító központi szereplője körül. Ezt az elvet követve Obata Miszához a rózsaszínt és a feketét párosította.

Obata bevallása szerint a sorozatban Misza volt az a szereplő akivel a legnehezebben tudott bánni. Nem igazán tudta megérteni a szereplő szélsőséges magatartását, hogy „mindent megtesz azért akit szeret”, és miközben Miszát rajzolta egészen úgy érezte magát mint az a személy, aki irányítja a lány tetteit. A sorozat 13. kalauzkötetében adott interjújában Obata elárulta, hogy Misza igen sok művészi figyelmet igényelt számos kifejezésmódja miatt, melyek az „ügyefogyotton” át a „halálosan komolyig” terjedtek.

                                                Mello

A manga és az anime történetében Mello a világ legtehetségesebb nyomozójának, L-nek az egyik utódjelöltje, aki annak halála után a maffiához csatlakozva próbálja meg kideríteni példaképe gyilkosának, Kirának a valódi személyazonosságát. Annak ellenére, hogy Mello egy időben mutatkozott be L másik utódjelöltjével, Nearrel a történet második felében, a szereplő némiképpen háttérbe szorult a további cselekmény során, bár annak végkifejletéhez közvetetten hozzájárult. Mello kimagaslóan intelligens fiatalember, akit azonban sokszor magával ragadnak érzelmei; célja elérésben nem válogat az eszközök között, legyenek azok bármily kegyetlenek is.

Mellót több dicsérő és negatív kritika is érte a mangákkal és animékkel foglalkozó média részéről. Első szereplése után egyes ismertetők „tébolyult” szereplőként jellemezték, aki csupán kiszámíthatatlanságával gazdagítja a sorozatot. További szereplései után mások friss újításként értékelték jelenlétét, ami lendületet visz a sorozat korábban csak szellemi síkon vívott csatározásaiba.Mindemellett több kritika is egyért abban, hogy a szereplőben nagyobb lehetőségek lakoztak, és hogy a sorozat nem biztosított teret Mello személyiségének és egyéniségének teljes kibontakozására

A szereplő megalkotása és az alapelgondolás:

Óba nyilatkozata szerint Mello és Near bemutatására azért volt szükség, mivel L egymaga nem tudta legyőzni Kirát. Egyetlen új szerelő csupán az L és Light között zajló párharc ismétlése lett volna, ezért szeretett volna inkább három különböző oldalt megalkotni, akik egymással versengenek. Óba szabad kezet adott Obata Takesinek a szereplők megjelenésének megtervezésében és kialakításában; csak annyit hagyott meg, hogy mindketten kicsit „L”-esek legyenek. Óba emellett sokáig nem tudta eldönteni a két szereplő korát, és még az is felmerült benne, hogy azok L fiai legyenek. Személyiségük minden vonását nem alakította ki azonnal, mivel azt szerette volna, hogy azok a történet cselekménye során bontakozzanak ki. Mello és Near karakterdizájnja a tervezési folyamat végén felcserélődött, mivel a sorozat szerkesztője véletlenül megcserélte a neveket a vázlatokon; mikor Obata megkapta a jóváhagyást a rajzokra, már nem volt lehetősége a korrekcióra. Ennek megfelelően Obata terveiben eredetileg Mello lett volna a „nyugodtabb és nőiesebb” szereplő Near helyett. Obata a cserét utólag szerencsés véletlenként értékelte. Mello egyik L-re legjobban emlékeztető szokása, hogy általában egy csokoládétáblát fogyasztva jelenik meg. Óba azért a csokoládét választott, mivel véleménye szerint ez minden édességet megtestesít és jól beleillet az Egyesült Államokban játszódó történetrészben.

Obata Óba utasításának megfelelően, hogy legyen egy kicsi L mindkét új szereplőben, megpróbálta megtartani L fura külsejét és „panda szemeit.” Mivel L a sorozat egyik legfontosabb szereplője volt, úgy érezte, hogy Mellót és Neart túlságosan is az ő mintájára formálta meg. Obata saját bevallása szerint a szereplők külsejének megtervezése „igazi vívódás volt a számára”. Mikor először hallott róluk, úgy gondolta, hogy Near és Mello együtt fognak dolgozni, ezért első ötlete az volt ikrek legyenek. Az első különbség amit megpróbált hangsúlyozni kettejük között, hogy Mello jóval energikusabb legyen mint Near. Mello frizuráját annak első megjelenése alkalmával rendezettnek rajzolta meg, majd a történet későbbi szakaszában vált kócosabbá. Óba utasítását a sebhely hozzáadására Mello arcához Obata pozitívan értékelte, mivel véleménye szerint sokkal „menőbb” lett tőle a szereplő.] A sorozat 13. kalauzkötetében Obata a sebhely hatását úgy írta körül, hogy a szereplő jóval „erőteljesebb” és „emberibb” lett tőle, és elszomorított, hogy nem sokkal eztán Óba megölte és kiírta a sorozatból. Obata Mello öltözetét „amit szeretek” alapon rajzolta meg, pontosabb olyan ruhákat adott rá amiket szeretett rajzolni, nem pedig hordani. Ezek között szerepeltek a fényes bőr ruhadarabok. Obata bevallása szerint igazán csak sebhely hozzáadása után érezte úgy, hogy „igazán belejött a szereplő rajzolásába”. Véleménye szerint az, hogy nem találkozott személyesen Óbával a sorozat alkotása közben a lehető legjobb munkamenet volt, mivel ha Óba meglátta volna a rajongását Mello új kinézetéért, feltehetően nem ölte volna meg a szereplőt.

Mellóval kapcsolatban Óbában felmerült az az ötlet is, hogy ő legyen az, aki végül legyőzi Lightot. A Sidó nevű halálisten távozása után, aki egy rövid ideig Mello társaságában volt, az író egy ideig nem tudta eldönteni, hogy mi legyen Mello további szerepe. Óba igen erősen megfontolta annak a végkifejletnek a lehetősége, hogy Mello legyőzze Lightot és Neart, de miután a szereplő túl sok információt szerzett és túl sokat megtudott a Halállistáról, kénytelen volt megölnie őt, hogy megtartsa a történet lendületét. Mello cselekedeti ennek következtében nem voltak jelentős hatással a végkifejletre, de közvetetten negatív hatott Lightra. Óba annak érdekében, hogy Mello halála ne áruljon el túl korán túl sokat annak valódi körülményeiről és hatásáról, csupán egyetlen panelt szentelt neki és tartózkodott a drámai hatásoktól

                                                 Near

A manga és az anime történetében Near a világ legtehetségesebb nyomozójának, L-nek az egyik utódjelöltje, aki annak halála után az FBI és a CIA támogatásával próbálja meg kideríteni példaképe gyilkosának, Kirának a valódi személyazonosságát. Near kimagaslóan intelligens és logikus gondolkodású, ezáltal sokszor rideg és érzéketlen. Részben ebből fakadóan az érzelmei által irányított Mello, L másik utódjelöltje soha nem volt képes együtt dolgozni vele, és idővel meg is gyűlölte őt.

Neart több dicsérő és negatív kritika is érte a mangákkal és animékkel foglalkozó média részéről. A legtöbb ismertetőben Neart L gyenge utánzatának nevezték, aki viszont nem helyettesítheti az eredetit. Más kritikák már elnézőbben ítélték meg a szereplőt, akit inkább a bosszú képviselőjének tekintettek, aki L, az igazságot szimbolizáló szereplő halála után szállt csatába. A Kira és Near között kialakuló párharcot idővel közel olyan izgalmasnak nevezték, mint amilyen korábban L és Kira csatározása volt.

A szereplő megalkotása és az alapelgondolás:

Óba nyilatkozata szerint Near és Mello bemutatására azért volt szükség, mivel L egymaga nem tudta legyőzni Kirát. Egyetlen új szerelő csupán az L és Light között zajló párharc ismétlése lett volna, ezért szeretett volna inkább három különböző oldalt megalkotni, akik egymással versengenek. Óba szabad kezet adott Obata Takesinek a szereplők megjelenésének megtervezésében és kialakításában; csak annyit hagyott meg, hogy mindketten kicsit „L”-esek legyenek. Óba emellett sokáig nem tudta eldönteni a két szereplő korát, és még az is felmerült benne, hogy azok L fiai legyenek. Személyiségük minden vonását nem alakította ki azonnal, mivel azt szerette volna, hogy azok a történet cselekménye során bontakozzanak ki. Near és Mello karakterdizájnja a tervezési folyamat végén felcserélődött, mivel a sorozat szerkesztője véletlenül megcserélte a neveket a vázlatokon; mikor Obata megkapta a jóváhagyást a rajzokra, már nem volt lehetősége a korrekcióra. Ennek megfelelően Obata terveiben eredetileg Near lett volna a „gonoszabb” szereplő Mello helyett. Obata a cserét utólag szerencsés véletlenként értékelte A szereplő valódi neve, a Nate River az angol „natural (’természetes’)” és „river (’folyó’)” szavakból származik, mely Óba szándéka szerint az fejezi ki, hogy Near tehetsége L-től „ered”.]A Near valódi nevének részebiből (Na-te Riv-er) tevődik össze, melyben Óba megcserélte a magánhangzókat, hogy egy létező és könnyen megjegyezhető szót alkosson. Near gyakran látható ahogyan akció- és Lego-figurákkal játszik, valamint gyufákból, dobókockákból vagy kártyalapokból épít igen összetett alakzatokat. Ez utóbbi utalás L azon szokására, hogy kockacukrokból és üres kávétejszínes dobozkákból épített tornyokat. Óba eleinte tartott attól, hogy Obatának nehézséget fog okozni ezeknek az építményeknek a megrajzolása, de kellemesen meglepődött mikor meglátta Obata végső rajzait.

Obata Óba utasításának megfelelően, hogy legyen egy kicsi L mindkét új szereplőben, megpróbálta megtartani L fura külsejét és „panda szemeit.” Mivel L a sorozat egyik legfontosabb szereplője volt, úgy érezte, hogy Neart és Mellót túlságosan is az ő mintájára formálta meg. Obata saját bevallása szerint a szereplők külsejének megtervezése „igazi vívódás volt a számára”. Mikor először hallott róluk, úgy gondolta, hogy Mello és Near együtt fognak dolgozni, ezért első ötlete az volt ikrek legyenek. Az első különbség amit megpróbált hangsúlyozni kettejük között, hogy Mello jóval energikusabb legyen mint Near.[14] Obata emellett megpróbálta Neart „szellemileg érettebbnek” ábrázolni. Near kinézetének megtervezéséhez Obata először L egy „menőbb változatát” rajzolta meg és annak egy fiatalabb változatát akarta felhasználni. Near egy másik lehetséges megjelenése egy „ártatlan kinézetű és vidám szereplő” lett volna, amit eleinte megfelelőnek ítélt, de aztán hamar elvetette az ötletet. Obata bevallása szerint, mikor először meglátta Near skicceit annak öltözékéről, azok annyira durva vázlatok voltak, hogy egyszerűen nem tudta eldönteni, hogy hogyan is öltöztesse fel a szereplőt. Végül Obata egy pizsama mellett döntött.

Obata megerősítette, hogy Near gyerekes viselkedése egyre „erősebben és erősebben” jelent meg a sorozatban, mivel úgy érezte, hogy ezeket a jellemvonásokat a legjobb apránként bemutatni. Kezdetben Near csak dartokkal játszott. Near a sorozat végén használt játékai néhány ujjra húzható bábú, melyek a sorozat szereplőit ábrázolták. Ezek a bábuk eredetileg nem szerepeltek Óba skiccein. Obata úgy érezte azonban, hogy a bábukkal remekül meg tudja jeleníteni Near negatív vonásait. Óbatának elnyerte a tetszését a bábuk használata, melyek véleménye szerint hangulatosabbá tették az utolsó jelenetet és Obata szándékának megfelelően érezhetővé tette a szereplő sötét odalát, ahogyan az a bábukat használta.

Obata saját bevallása szerint élvezettel rajzolta Neart, és ő volt az egyik legszimpatikusabb és egyben legellenszenvesebb szereplője is a sorozatban, aki a Death Note legokosabb szereplőjének is tart, „mivel csal”. Arra kérdésre, hogy sorozatának melyik szereplője hasonlít hozzá leginkább, Óba valasza Near és „valamennyire” Light volt. Nearrel kapcsolatban Óba még az is megjegyezte, hogy akárcsak Near, ő sem gyakran meg el otthonról.]Óba vélemény szerint Near egyre ellenszenvesebb lett a sorozat cselekményének előrehaladtával, részben annak terve miatt a Halállista megszerzésére. A negatív olvasói reakció L és Near magatartásának különbségből adódott, mivel sokan Neart „csalónak” gondolták. Near „pimasz” viselkedése szándéka szerint a szereplő „gyerekes mivoltának hangsúlyozására szolgált volna” ami azonban inkább „idegesítővé” vált.

                                              Ryuk
Ő egy shinigami, vagyis Halálisten - ő volt az, aki elejtette az első Halállistát, mivel unatkozott, és szerette volna egy kissé felpezsdíteni a halandó világot. Többnyire érzelemmentes, ugyanakkor jó humorú szörnyeteg, akit csupán az láthat, aki megérinti a jegyzetfüzetét. Light-ot mindenhová követi, és rajong az almáért.

                                               Rem 
 Egy másik halálisten. A shinigami-k földjén volt egy barátja, aki szerelmes lett egy halandó lányba, és feláldozta az életét azért, hogy megmentse - így az ő Halállistája gazdátlan maradt. Rem kötelességének érezte, hogy ezt elmondja annak a lánynak, aki miatt a barátja meghalt - ezért átadta Misának a Halállistát.

                                       Yagami Soichiro

 Yagami Soichiro Yagami Light apja, magas rangú rendőrtiszt, aki igen fontos szerepet játszik a Kira elleni nyomozásban. A nyomozás során csatlakozik "L"-hez, hogy együtt fogják el Kirát. Magas igazságérzet, emiatt képes életét is áldozni a nyomozás során.

                                       Matsuda Tota
A nyomozó csoport egyik legfiatalabb tagja. A gondolkodás nem az erőssége, de feldobja a csapat hangulatát és oldja a feszültséget.

                                       Mogi Kanzo

Mogi szintén a nyomozó csoport tagja. Elhivatott és kész az életét áldozni a nyomozás érdekében.

                                      Aizawa Shuichi

Aizawa a nyomozó csoport egyik kiváló tagja. Szókimondó, könnyen kerül konfliktusba másokkal. Kockázatosnak tartja a Kira utáni nyomozást, de egy kis kitérő után ismét elfoglalja helyét a csapatban. Példás családapa, aki tűzbe menne a családjáért. Rendkívül kiforrott karakter, aki jelentősen feldobja az anime világát.

                                            Watari

Watarit úgy ismerhetjük meg mint L jobbkezét. L és a külvilág összekötője. Vagyonából árvaházakat tart fenn, ahol tehetséges gyerekeket nevelnek.

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 84
Tegnapi: 20
Heti: 194
Havi: 1 009
Össz.: 277 487

Látogatottság növelés
Oldal: ~Szereplők~
❤♫ ♬ ♪ ♩ ❤Ichigo-Hime sekai ❤♫ ♬ ♪ ♩❤ - © 2008 - 2024 - tokyomewmew.hupont.hu

A weblap a HuPont.hu weblapszerkesztő használatával született. Tessék, itt egy weblapszerkesztő.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »